Sidra 15 mayısta çatlatma iğnesini vurdum vurduğum günden sayarak 12.günde test yaptım hafif silik çizgi çıktı emin olmasından tekrar iki gün sonra yani 14.gun tekrar test yaptım bu sefer tam cigi çıktı sizce hamile miyim 😇
Yildizim Sidra Hayırlı olsun hamilesiniz😊😊bir kan testinde de bakım isterseniz😊sağlık ocağında baktırabilirsiniz
Sidra Evet ama hala emin değilim varsa üçüncü hafta 4gun oluyor kan testi yapmadım ve hala inanmıyorum çatlatma iğnesi kullandigdan yine bi sorayim kullanan varsa bilgi versin diye sordum
Sidra Çok heyecanlı yıl çarşamba günü doktoruna gidicem daha bi hafta var adetime dua edin lütfen inşallah testler beni yaniltmamistir boşu boşuna eşimi sevindirmiş olmuyayim😧