Ilk gebeligim 38+5haftalik hamileyim perşembe güni sezeryana gün verildi ama bugun belim agirmaya başladi kasiklarima vuruyo hafif hafif,ama herhangi bi su falan gelmedi.dogum sancisi başlangicimi acaba bilmiyorum evdede yalnizim neapacagimi şaşirdim