Tugbaomerfaruk Haftadayım normalde hissederdim bu sabahtan bu yana hissedemedim su içtim çikolata yedim doktor a gitmeli miyıim 😢
Asya12 Tugbaomerfaruk elini karnına koy mutlaka hissedersin bazen çok narin hareket ediyorlar anca el koyunca hissediliyor 🥰 bende 23 haftalık hamileyim
Hamileyim-mutluyum Tugbaomerfaruk Canım o haftalarda düzensiz oluyor bebiş hareketleri ben kıpırdamıyor diye gece 3 te kalkıp çikokata lokum yediğimi bilirim ama endişelenme pozisyon değiştirmiştir hareket eder normaldir sen yine de git istersen için rahat eder
Nehmir Tugbaomerfaruk 30. Haftya kadar bebek hareketleri düzene binmez bende 23 haftalık hamileym bazen bende hissetmiyorum bazen çok şiddetli hissediyorm normal yani
kadriye25 Tugbaomerfaruk ahh aynısı bende de var 2 gün önce 1 saate yakın oynadı durdu, gece de dahil. 2 gündür de o kadar sakin ki 2 -3 defa hissediyorum günde o kadar belli ki sırtını falan dönmüş.bende endişeleniyorum o yüzden hafta içi doktora gidecem
mucizem15 Tabiki sen daha iyi bilirsin ama benim o haftalarda hep öyleydi. 4 gün hissediyosam 2 gün hissetmiyodum, için rahat etmezse git tabiki için rahatlasın
Tugbaomerfaruk mucizem15 sağol canım sol a uzandım bekliyorum kendi doktorum ilde gitmek sıkıntı sağlık ocağına gidicem kalp atışı için hareket etmezse
mucizem15 Tugbaomerfaruk evet sağlık ocağına gidebilirsin yakınsa, 28 haftalık olduk bugün bende çok nadir hissediyorum önceki günler kadar hareketli değil mesela
Mutiess Tugbaomerfaruk 22 haftalığım ara ara hissediyorum bazen hissetmiyorum gayet normal canım 26. Haftaya kadar düzensiz hissedersin zaten
Nebagullu Tugbaomerfaruk bende şimdi 23 haftalık hamileyim bi hafta önce 22de aynı şey yaşadım çok üzüldüm korktum çünkü 20haftadan önce hareketlerini çok güzel hissetmeye başlamıştım bir anda durunca korktum içim rahatlasın diye gittim doktora ama bu haftalarda çok normalmiş sürekli hareket ediyorlar askında ama hepsini hissetmiyoruz