Neserr bugün sabah yaptırdım 50gr olandan valla hatta içerken “bundan mı mideleri bulanıyor insanların midemiz ağırdığı zaman bunun daha tatlısını şerbet yapıp sıcak sıcak içiyoruz” dedim. Bide şu karam,canga,yaş pasta, şerbetli tatlılar yeminle içtiğin glikozdan çok çok daha tatlı.