rabialann Kızlar merhaba 13+5 haftadayız devlet hastanesine randevu aldım cinsiyeti geç mi söylüyorlar yoksa gördükleri zaman söylerler mi bilginizi paylaşır mısınız ?
Damlayagmur rabialann bende 13 haftalık hamileyim sorduğumda pozisyon uygun olursa bakıp söylüyoruz dedi ama özellikle cinsiyet icin geldiğinizde bakmiyoruz dedi bende tam 4 aylık olsun öyle gidicem söylemezse özele giderim
Guzel_anne rabialann devlet hastanesiyle alakası yok ki bu haftalarda çoğu doktor kesin söylemez ben devlete gidiyorum randevu alamamıştım 16 haftada özele gittim anca söyledi
Sbhmstfelf19 Erken haftalarda olduğu için söylememişlerdir yanılma olmaması için bence . Ben özele gidiyorum13. haftamda kız 14 .haftamda da %70 kız demişdi doktor tokalar çoraplar almışdım ben 20. Haftada erkek olduğunu öğrendim😁 şuan 34. Haftadayız Erkek😊
Guzel_anne rabialann olur ben sonra haftada gittim dedi kızın oluyor biliyo musun evet dedim görürse söylüyor zaten
Sineemm rabialann bana tahmin yapmıştı annesine benziyor diye diğer kontroldede söyledi cinsiyeti görünce söylüyorlar yani
Demetslt rabialann bana o tarihlerde bi tahminde bulundu tabi ama kesin değil dedi 16. Haftadan sonra belli olur demişti gidemedim de bi türlü cinsiyetde ogrenemedik kaldi oylece 18 hafta olduk😃🤰😂
Beyzan rabialann devlet hastanesi 15. Haftadan önce söylemiyor cinsiyet. Değişiklik vs oluyor benzetme oluyor filan diye
UmayAsya rabialann bazı devlet hastanesindeki doktorlar söylemiyor aldırma olaylarından dolayı zamanında kız bebek olunca aldıranlar oluyormuş buna yönelik bildirge gelmişte coook eskiden ama hala söylemeyen doktorlar var aldırma süreci geçince söylüyor geneli 16.haftada yani