Kızlar 6. Haftamdayım ama yaklaşık 10 gündür kabızlık problemim var çok zor gidebildim lavaboya.. Bu durumu yaşanlar varmı ilaç VS kullananlar yada farklı bir öneriniz. Kayısı suları zeytinyağ incir bol suu ne varsa kullandım yok sonuç aynı. yardımcı olursanız sevinirim..