Kızlar normalde doktorum çok iyi alanında uzman detaylı ultrasona girdiğimde gayet sağlıklı bir bebek demişti . Bugün farklı bir doktora gittim rapor almak icin yakındı diye bebek kafasının arkasında boşluk gözüküyor ama çok normal falan bir şeyler dedi sorun olur mu falan dedim yok dedi ama kafama takıldı yine de . Böyle bir problem duyan bilen var mi ?