Derinnnn Kızlar merhaba detaylı ultrasonu yapan dr sonuclar iyi hiç bi sorun yok demişti benimde icim rahattı kendi dr gittiğimde bu sonucları unuttum sonuçları whatshaptan gönderdim bana plasenta aşağında yarın gel demiş ne demek oluyor icim hiç rahat değil detaylı ultrasonu yapan dr sorun yok diyince 1 ay sonra kendi doktoruma gittim herşey yolunda olduğunu düşünerek sinirlerim çok bozuldu
1987gokce Derinnnn banada öyle denildi ama başka doktora gittim plesantam gayet iyi bir yerde olduğu ortaya çıktı. Endişe etme canım bazen yanlış teşhis olabiliyor.
Fatzek Benim de aşşagıdaymış endişelenme doğuma kadar yukarı çıkabilirmiş. Ama o durumdayken egzersizi ve cinselliği önermiyor doktor dikkat etmelisin 😏😏😏
Burcusrkn Benim de öyle korkacak bişey değil endişe etme, kiminde zamanla yukarı çıkıyor kiminde çıkmıyor çıkmazsa sezaryen olması gerekiyor acil bir durum değil yani, geçmiş olsun