4 lü test yaptık sonucunda bir risk tespit edilmemiştir birde rakam olarak 1:10000 dir diyor doktoruma attım perinatoji ye git dedi hem iyi diyor hemde Yinede git diyor aklım karıştı benimde sizce sonuç temiz mi sıkıntılı anlamadım yani siz ne dersiniz