Kızların 28+3 olduk bugün , dün gece bel ağrısından uyuyamadım krem sürüyorum magnezyumlarimi iciyorum yok cildiricam gerçekten , bir de ben bu haftaya kadar hep böyle normal geldim ağrım sancım yoktu hamile olduğumu bile unutuyordum ama iki haftadır feci derecede yorgun bitkin hissediyorum sizlerde de bu haftalarda böyle miydi ? Bel ağrısına ne çözüm buldunuz 😭😭😓