dilaradurmazz _Nurr- canım bende ordan yaptım baya kapıda ödeme seçeneği de var çok memnun kaldım ürünleri hem uygun hem kaliteli gönül rahatlığıyla yapabilirsiniz
Huriyeolgn _Nurr- ben memnunum canım sadece 1 üründe sıkıntı yasadım kadıfe lacıvert bır kumastı rengı soldu onun harıcı tum aldıklarım guzel cıktı
dugmeninannesiii Ygmr76 mağzadan mı yaptın canım sitesinden mi . Mağazayla site fiyatları değişiyor diyorlar doğru mu acaba ? Bide internette olan herşey mağazada var mı 🤔kafamda deli sorular 😂
ysfali06 dugmeninannesiii kıyafet olarak bakmadım hiç ama küvet araba vs olarak düşünürsek İnternet sitesinde nerdyse hiç bişi yok ama mağazasında Bi sürü çeşit var. Küvetini mesela en büyük boyunu 32 liraya aldım. Mümkünse mağazadan almak daha iyi sanki 🤷♀️
Ygmr76 dugmeninannesiii evet mağazasından yaptım alısverısı aynı fiyat degıscegını sanmıyorum İnternet deki urunlerı hepsı var mağazada hatta daha fazlası ben bebk arabasına kadar ordn aldım
_Nurr- Yumuşaklığı kalitesi iyi yani merak ettim birkaç şey beğendim almayı düşünüyorum sormak istedim sizlere 🙏🏻
dugmeninannesiii Ygmr76 bende istanbul yolundakine gitmeyi düşünüyorum toplu alışveriş için hiç bişeyimiz yok 😊