Niye her şeyi takım takım almaya çalışıyorsunuz ki ? Dolabını ayrı, şifonyerini ayrı, beşiğini ayrı alıp kendiniz de uyumlu bir oda takımı oluşturabilirsiniz. Ben beşiği 280 liraya aldım, şifonyerini Ikeadan 1000 liraya alacağım. Dolap alacak olsam o da Vivense, Trendyol gibi sitelerde gayet uygun fiyata ürünler var, oradan alırdım. Lakin dolap almayacağım. İllaki takım diye şartlamayın bence kendinizi.