bensu2 Tulis_bebisi bende sultan pınara gidiyordum istifa etti :( )şimdi zeynep erdoğana gittim bugün ilk kez doğum paketim var onunla devam edicez :)
Bebek_bkr06 Bende günel aliyeva ya gidiyorum çok tatlı dilli takipli değilim ama doğumu onunla yapıcam ayda 1 kontrole gidiyorum memnunum
Tulis_bebisi Bebek_bkr06 Günel hocada iyidir bilgilendirme yapıp sevimli bı hekim karşılıklı iletişim ve enerji önemli bence dr ile güvenmek önemli
bensu2 Tulis_bebisi valla bende mi şans yok anlamadım 😂😂 zeynep hoca günel hocaya git dedi günel hocayla devam etcez bakalım
Tulis_bebisi bensu2 bende Günel hocayla devam ediyorum bakalım hayirlisi İnş sağlıkla bebislerimizi kucağımıza alırız 🤲🥰 kaç haftalikdiniz
Tulis_bebisi bensu2 bende 13+5 😊 yakınız bir hafta var aramizda🥰 belki birgün denk geliriz muaynede ben genelde sabahları gidiyorum siz? Yenimahalle demi oturuyorsunuz?
bensu2 Tulis_bebisi ben aydınlıkta oturuyorum ama ostimde çalışıyorum işten çıkıp gidiyorum genelde öğleden sonra gidiyorum
Tulis_bebisi bensu2 anladım brnde Yenimahalle oturuyorum sabah gidiyorum ordan ise geçiyorum yoksa mutlaka karşılaşırdık 😊