Arkadaşlar bugün bebeğimin kıyafetlerini yıkamaya başladım , ama şunu gördüm ki kıyafeti asmak , yıkamak falan hiç problem değil . Asıl sorun etiketleri kesme kısmı . Aldığınız her kıyafetin etiketini alır almaz kesin bence . Benim bir sürü zamanımı da aldı çok da yoruldum . Az az alırken kesmek basit ama birikince inanın çok zor oluyor . Herkese kolay gelsin şimdiden 🌸