33 haftadayız 2 gündür geçmeyen bir bel ağrısı adet ağırısı gibi ağrılar ne yatabiliyorum ne dönebiliyorum bebekte baskı yapıyor sanki aşağıya doğru gece sıçrayarak uyandım ağrıdan gerçek sancı ve yalancı sancıyı nasıl ayıracağız bu haftalarda böyle olanlar var mi yoksa doktora gitmeli miyim çok kararsız kaldım