NilayRuya bizdede eşim gitti test yaotirmaya pozitif cikinca benide pozitif saydilar ki zaten butun belirtiler vardi ona gore onlemimizi aldik hergun arayip sordular persembe gunu bitiyo karantinamiz sabah arayip evdesiniz disari cikmiyosujuz demi die bile sordular🤦♀️ sende belirti varsa esin test yaptirsin zaten az cok insan kendini bildigi icin anliyosun varmi yokmu