Doğumdan çok korktuğum ama bir o kadar da sezeryan değil normal doğum yapmak istediğim için bir akrabamizin anlatması sonucu öğrendim üç cocugunu da prenses doğumla yapmış yani normal doğum ama sezeryandaki gibi epidural oluyor ve annenin doğum sancısı az bişey basladiginda takılıyor epidural sadece ikiniyorsun bebek doğuyor sancı hissetmiyormussun denildi. Bı komşu da sakat kalırsın öle dedi kafam çok karıştı epidural sezeryan doğuran herkeste de felç kalma ihtimali olmaz mı o zaman 🙄 yardım lütfen 😕