Mom_teacher Mnevvr53 24.-34.haftalar arası kullandım, doktorum çok bilgili bir doçent, güvenilir yani
Mom_teacher Mnevvr53 sağlık ocağındaki pratisyen doktorlara çok güvenmeyin banada tek doz tetanoz aşısı yeter dedi, kendi doktorum çok kızdı, nasıl seni riske atar dedi, 2doz vuruldum
Mnevvr53 Neslihan1903 ulasilacak bir adresi yok zaten doktorum ayrintili ultrasyonun sonucuyla beraber bakariz demişti hem bu idrar enfeksiyonum icin tek kulanmaklik tozu yeni kullanmistim ezcane bile vermedi 5 gun gecmesi gerekli dedi o gunu beklicem bakalim
Aysel13-21 Mnevvr53 canım bende kullanıyorum ama 100 Luk sana neden 150 Lik vermişler anlamadım yüksek tansiyon var bende kanı sulandirdigi için verdi doktor ilk hamilelivimi öğrendiğimden beri kullanıyorum bir sakıncası yok yani korkma
Mnevvr53 Aysel13-21 benim ilk gebeligimde hipartansiyon yuzunden erken dogum yapmak zorunda kaldim 37 inci haftada o yuzden verdi tansiyonum yuzunden .
Aysel13-21 Mnevvr53 bendede hipertansiyon var bende o yuzden kullanıyorum ama 100luk kullanıyorum ben sana neden 150likverdiler ki seninde 100luk kullanman lazım aynı durumdan dolayı kullanıyoruz çünkü anladığım kadarıyla sen yinede doktora bir sor
Dygclk51 Mnevvr53 ben kullanıyorum hamile kalmadan 2 ay önce başladım 32.haftaya kadar da devam edecekmişim
Mnevvr53 Lukita bende ilk gebeligimde tansiyon soŕunu oldugu icin erken dogum yaptim doktorda ilkine ne yasarsan ikinciyede yasarsin dedi bana ecopirin verdi bu yuzden