BorasMom _sena_ doruk yıldırıma gidiyorum Doçent Muzaffer Temür doktorum işinde iyi tecrübesi çok güler yüzlü bir insan
Seda1616 _sena_ çekirgede dilek doğan baş şiddetle tavsiye ediyorum bi kerelik muayeneye gitseniz beni anlarsınız 🤭😌
BorasMom Bmom 2021 yılını daha soramadım 2020′de 3500′du sezaryan normal 3000 tl ama sanırım bu sene 4500 deniyor benim haftam gelmediği için doğum bölümüyle konuşamadım daha
BorasMom Bmom tabi diğer doktorlar 3 ve 3.500 arasıymış benim riskli olduğu için muzaffer beye gidiyorum