Bozslanomur Kızlar 31 e girdik uygulamada son 12 hafta diyo 42 haftadan hesaplıyo ozaman dogum zamanım agustosun ilk haftası gzküo ama 15 gün oncesinemi hesaplıcaz kafam karıstı 😥
mervedefne Bozslanomur bende anlamadm cnm onu uygulama dogruu onu da bilmiom benimkini ağustosun ilk haftası gösteriyor bakalım hayırlısı 😊 son adet tarihm 27 ekim benim de 4 ağustos doğum diyor bakalm sağ salim kucagimiza alalmda inşallah
Dlrsdzynpzll Benim son adetim 2 kasim tahmini dogum 9 agustos kalan gun 66 falan ama ben sezeryan olucam 2. Dogumum oldugu icinyani ilkide sezeryan diye.temmuz sonu olucak Allah nasip ederse
Aygokyuzu Dlrsdzynpzll benim de 2 kasim canim. Sezeryan secenegi olsa keske bana da cok uzak geliyro 9 agustos 😀
Bozslanomur Dlrsdzynpzll bnmde 31 ekim cnm 7 agusts dogum gzküo ama bnde istege baglı sezeryan olcam sanrım ozmn benmdemi temmuz sonunda alır
Tugbaumit Dlrsdzynpzll Aygokyuzu Benimde 2 kasım 😂 9 ağustos programda doktor temmuz sonu ağustos başı tahmini gün verdi 🤗
Dlrsdzynpzll Bozslanomur 38 hafta dolunca aliniyo canim biraz doktorun tarzimi diyim alıskanligimi diyim ona baglı ilk kizim 38+4 te dogdu buda 10 gun once falan olsa diyorum gene ayni civarlarda olur
Dlrsdzynpzll Tugbaumit 9 agstos 40 hafta ama sezeryan belliyse 38 den snra aliniyo bebek kanala falan yerlesmeden. Tabiki bebisiniz dogmak isterse burda okuyoruz 37 de olanda var 41 i gorende saglikli bi sekilde zamaninda gelsinler insallah.
GecesMom Aygokyuzu bende öyle yaa sata göre 10 ağustos oluyo ama en geç temmuz sonu gibi düşündüm hep neden öyle acaba 😂
mervedefne pembepapatya benimde son adet tarihim 27 ekim doğum tarihimiz ayniyms cnm Allah sağ salim kucagimiza almayı nasip etsin biz bir prenses bekliyoruz peki ya siz ? 😊👸
pembepapatya ArifeAhmet bebis haftasyla uyumlu ama benim son adet tarhim bu degil basindan beri 4agusts cikiyo ultrsonda ilk gttgmde gec dollenme dedi
pembepapatya mervedefne 2.149 dedi bugun doktrum biraz onden gidiyo dedi ama bakalm🙄brlki seninki dha uyumluudr haftasyla☺