Ecesuben Yarın sabah doğumum var ama halen isim konusunda emin olamıyorum..Bir umut belki bi şey çıkar diyerek son isim postumu açıyorum.Popüler olmayan, anlamlı Öztürkçe kız isim önerisi olan var mı?
tgbktszdmr Ecesuben Elif Eylül koycaz biz😍 Zeynep, Rumeysa, Rabia, Saliha , Sümeyye gibi isimlerde hoşumuza giden isimler arasında.
Msydn6 Ecesuben valla kızım olaydı Elisa koyacaktım 🌸 çok istedim ama ikinci oğlum geliyor bakalım hala içimde o ismi saklıyorum🤗😂
ilayinannesi Ecesuben Biz de son anda isim değişikliğine gittik gerçi daha 6haftamiz var doguma. Nasipse İlay düşünüyoruz😊
mrsbiyolog Kızımız olsa biz İpek koyacaktık. Çok narin, güzel hissettiriyordu bize. Ya da Zeynepte hiç eskimeyen bir isim
Ebrulisss Ben hep bi kizim olsun elfida koyacagim ismini demistim . Oglum oluyor ve eymen ege olucak nasip olursa kizim olursa elfida koyucagim 🥰
gel_artik_bebegim Ecesuben tavsiyem kendi beğendiğiniz isimleri koymayın yani şu forumda o kadar çok abuk subuk isimler duydum ki . Ileride bebeğinizin taşımaktan mutlu olacağı bir isim ve bu isim her yerde rahatlikla kullanabileceği bir isim olsun yani sırf siz begendiniz diye bir isim koymayın ☺