Kızlar ben kendimi bildim bileli yüz üstü uyuma hastasıyım şuan 18+3 üm bir doktordan 20. Haftaya kadar pozisyon önemli değil diye duymuştum ama yüz üstü yatınca toplanıyor karnımda bunu neye göte dedi acaba o doktor neyse sırt üstü yatmakta zararlı sağ sola yatsam yüz üstü uyanmış buluyorum kendimi . Ayrıca hareketleri hissetmek için sırt üstü duruyorum çünkü anca öyle hareket ediyor nolucak ki sırt üstü biri aydınlatsın beni