36+3 teyim sabah kalktım salona geldim tam oturdum bi anda iç çamaşırım ve pijamam ıslandı ama çok az da değil çok aşırı da değil sonra da bir daha su gelmedi acaba akıntı yada başka birşey mi hiç sancım ağrım da yok doktora gitmeme gerek var mı acaba 😬