Merhabalar hanımlar
Dün gebelik testi yaptırdım 1.26 cıktı ve dr hamile değilsin diyip adet söktürücü verdi ama bundan önceki gebelik testlerim hep <5 çıkıyordu bu bi değişik geldi sizce yükselir mi ilacı kullanmalı mıyım?başına böyle bisey gelen var mı varsa yardımcı olan olursa çok sevinirim🤔🤔😔😔