Arkadaşlar biliyorsunuz e bebekte günlük indirim oluyor ama dün şöyle bir şey oldu. Tekstilde indirim vardı akşam saat 10da girdim indirim başlamış. Ayrıca o gün içinde olduğumuzdan o günün indiriminden de faydalanıp alt açma örtülerini de indirimli aldım. Yani iki günün indiriminden de faydalandım. Bu her zaman olan bir şey mi. Çünkü yarın ve öbürsü günde alacaklarım var. Eğer öyleyse tek kargo yapıp kargo ücreti ödemeyebilirim.