Kızlarr selamm
39+5 ve hala dogum ile ilgili bir belirti yok, cati muayeneside oldum , bebek yukarida dedi doktor henuz daha inmemis , ama kafasi kanalda , 40+5 e kadar bekleriz diyor doktor , karnimda asagi inmedi , sizce kendi sancimla dogar mi ☺️☺️☺️