Malesef ben😔geçen sene ocak ayında yaşadığım gebelikte sata göre gittiğimde o zaman 6 haftalık olmam gerekiyordu kese 4 haftalık çıktı geç döllenme olabilir dendi. 2 hafta sonra kalp ve bebek için çağrıldım ve gittiğimde kalbi çok yavaş atıyordu(dk 80) detaylıya soktular evet bebek var ama yavaş atış dediler. 5 gün sonra gittiğimde kalbi durmuştu ve baya küçülmüştü😔kürtaj olmuştum😔 çok üzücü biliyorum ama sağlıksız gebeliklerde bu oluyor o yüzden olumsuz gidersede süreç üzülmeyin. Bu sizden kaynaklı değil eksik ya da hatalı döllenmeden kaynaklı oluşabilcek gebelikleri vücut kendisi 8. Haftaya kadar sonlandırıyormuş. Sadece Rabbimden sağlıklı,sıhatli,eksiksiz,noksansızını isteyin ve dua edin🤲🏼