Tgbugra Su anda 34 . Haftadayım ve hafif sancım oluyordu doktora gittim nst de sancı cıkmamış ama rahim ağzı uzunlıgum kısalmış 25 mm olmuş o yüzden erken doğum olabilir dedi böyle bi surum yaşayan var mı aranızda kızlar 😔
Fundogan Benim 21 haftalik ken 24 mm ölçüldü canım 24 haftalik kende aynı dedi suan 28 haftalık ne kadar bilmiyorum 🤷♀️ ama istirahat et dedi doktor artı progestron kullanıyorum keşke ben de o haftalarda olabilseydim