Bende tam bilmiyorum ama korkuyorum da araştırmaya:( doktorum pztesi günü epidural sezeryan olacağımı söyledi. Sezeryan sonrası elimin altındaki butona basıp ağrı kesici yapabilecekmişim tek bildiğim bu. Umuyorum çok sancım olmaz. Herkese hayırlı doğumlar olsun🧿