Gardenya7 ecemkarakuskilic ben aldım pamuklu, telsiz ve kaplı sütyen, güzel rahat bence, 49 TL den %30 düştü
Hamileyim-mutluyum Gardenya7 2 tane 5 li hastane çıkışı 1 ayaklı tulum ve 1 tane uyku tulumu aldım çok tatlılar kumaşı yumuşacık insan almam için kendini zor tutuyor ama bebekler çabuk büyüyor ve bizim minnoş yaz bebeği çok kıyafete gerek yok diye düşündüm 1 onlu 2 5 li hastane çıkışı bol bol zıbın 2-3 tane de tulum aldım kıyafet olarak
Hamileyim-mutluyum Gardenya7 Sağol canım benim inşallah bebişlerimizi içlerinde görmekte nasip okur ❤
Mengihilal Ben dün herşeyini aldım ebebekten harika kaliteli çok güzel şeyler de var bunu bebeğime giydiremem denilecek kalitede olanlar da var bakarak almakta fayda var.
Gardenya7 Mavi21 ya şöyle, Şubat ayı boyunca indirim olacakmış, 15 şubata kadar olacak indirimleri açıkladılar sonrasını bilmiyorum, bence tekrardan bir tur daha indirim gelecektir herşeye, ama hangi gün olur bilmiyorum 🤷🏻♀️
Hamileyim-mutluyum Mavi21 bilmiyorum ayın 15 inden sonra yeni indirim broşürü yayınlanacak bence tekrar indirime girer çünkü lansinoh chicco ürünleri geçen gün indirimdeydi yine koymuşlar indirime tekstil ürünü de girer mutlaka