Nidanurfirat hatta yürürken gülerken hapşirirken öksürürken kaçırma çok olacak hatta bende uzanmışken oluyor kaç defa suyum geldi diye gidiyorum yok diyo doktor idrar torbasına aşırı zarar vermiş baskı çok var doğumdan sonra düzelir dedi bekliyorum şafak 16 :)