HappyMom Hamilelik düşüncesi öncesinde kontrollere gittiğimde amh değerimin 0,99 olduğunu, yaşıma göre değerinin düşük olduğunu ve dolayısıyla hamile kalma ihtimalinin de düşük olduğunu öğrendim. 1 hafta boyunca sürekli ağladım, evde işte yolda fark etmedi ağladım. Sonra birden kesildi ağlamalarım, içim nasıl kıpır kıpır. Bir yandan da kendimde değişiklikler hissetmeye başlamıştım. Adetim daha sadece 1 gün gecikmişken hemen test yaptım be silik de olsa ikinci çizgiyi gördüm. Ertesi gün doktora gittim beta HCG 126 çıktı 3 gün sonra tekrar yaptırdım 950 çıktı. İhtimal düşük dendi ama çok şükür ilk ayda hamile kaldım. İnşallah sağlıkla da kucağıma alabilirim. Hepimiz sağlıkla kucağımıza alalım inşallah 😌