Aslisila canım benim de gözükmedi 6 haftalık hamileydim doktor boş gebelik olabilir dedi alttan baktı ordanda göremedi bebeği kalp atışını kesem vardı , 2 hafta evde bekledim 8 haftalık olduğunda gittim bebeğim de gözüktü kalp atışını da duydum çok şükür rabbime 🤲🏻 Geç döllenme olmuş belki sendede geç döllenme olmuştur üzülme bekle 8- 9 haftaya kadar inşallah hayırlı haber alırsın 😍