37+4 doktor muayenem vardı şuan nst deyim doktorum muayene ederken dedim normalden korkuyorum ben beni ferahlatacak şeyler diyeceğine gel seni sezeryan alalım o zaman dedi hem ciddi hem şaka karışımı normal olursa ben seni doğurtmam nasıl hani dedim siz yapmayacak mısınız sen yapacaksın ben izleyecem dedi gitti sezeryanda normali gösterdi açık açık kesikleri falan ameliyat sırasını yani ben moral destek beklerken kendisini böyle davranması 🙄🙄 daha çok korkmama sebep oldu ama diyemedim bu saatten sonrada değiştirmek istemiyorum doktoru napacam şaştım ilk doğumun ve ben korkuyorum 😒😒😒