miran8090 bende de sklikla oluyor. Gecen hafta 3.kez antibiyotik bitirdim. Bi kere toz olandan ictim. Bi kere fitil verdi . Valla her verdigini kullaniyorum 2 3 hafta rahatliyorum sonra yine geliyor. Oyle boyle derken 30.haftamin icindeyim bakalim. Insallah sag salim kavusuruz yavrularimiza.