Aysbabe Kızlar merhaba avetin eğitici bardak (suluk) +6 ay olanından almak istiyorum aranızda kullanan var mı acaba herhangi bir damlatmak fln yapıyor mu?
bhtrolcay Aysbabe biraz erken canım şimdilik😊 ama baby we ninkini kullndım memnun klmadım şimdi onu aldım şuana kdar bi sorun yaşamadım🤷🏻♀️
Nlay1n Aysbabe hayır canım kızım kullanıyor hiç bir şekilde damlatma yapmıyor çok memnunum ve plastiği çok kaliteli kokuda yapmıyor ☺️