MiniKaya Dilara1503 bana öncesinde yapılmalı sonrasındada gazınızı çıkartabiliyorsanız yapılmılmıyor ama ben lavaboya çıkamadığım için iki tane yapıldı 🤦🏻♀️
Dilara1503 bhtrolcay sonrası neden ki canm öncesinde kabız mıydın ? Benmde yarın doğumum var nasipse diyorum hastanede yapılmaktansa evde kendim bugün yapsam daha rahat olurum sanki
bhtrolcay Dilara1503 şimdiden Allah analı babalı büyütsün hayırlı olsun canım.🤲🏽 Ameliyat snrası gazın oluyor kuzum evde yapsanda kontrol ediyorlar seni eğer şişkinliğin ve karnındaki gazın geçmemişse lavman yaptırıyorlar
bhtrolcay Dilara1503 İnanki öyle bi rahatlıyorsunki o karnındaki sancı azalıyor dha kolay çıkıyorsun wcye.. bende ilkkez yaptırdım bian canın acıyor hemencik geciyor😊
Gamzeakd Dilara1503 yoo yürüş yapınca hemen çıkmıştım . Bi sıkıntı yaşamadım . 🥰 sen de yaşamazsın inşallah .
Dilara1503 Ecesuben yapılsa daha iyi değil mi sanki sonrasında tuvalete gidip ıkınmak daha acı verici olabilir gibi geliyor
Dilara1503 bhtrolcay amin inşallah canm çok sağol hepimizin evladını inşallah 🤲 kabız olmaktan korkuyorum bende hani sezaryen yerim acır da o halde yapamazsam diye 2 3 gün bağırsaklarım boş olsa daha mı iyi olur dedm evde yapsam mı bilemedim 😊
Brbrrr mmek_2014 arkadaşlar sezeryan olacağınız belirlendiğinde alttan muayene yine de ediliyormu yoksa sadece normal Doğum yapacaklar için mi geçerli o
bhtrolcay Dilara1503 kabız olmamak için mutlaka günde iki ltre su içmen lazım ve sıvı gıdalar tüketmen lazım
Ravzamuhammed Dilara1503 bol bol rezene çayı için bağrsakları rahatlatır sütte yapar günde 2.5 lt su tüketin ve kayısı suyu için zaten sezryn de ilk gün katı bişey yenmiyor neredeyse yürüyüş yapıp sıvı şeyler tüketrsnz çok zorlanmazsnz inşallah
Ecesuben Dilara1503 bana hiç sormadılar yapalım mı diye. Neye göre yapıyorlar ONu da bilmiyorum.. ama ilkinde tuvalet konusunda çok zorlanmıştım😞umarım aynısı olmaz
Dilara1503 bhtrolcay bendeki hemoroid kaynaklı ve çatlak kaynaklı kabızlık oluyor canm zaten böbreklerim sorunlu olduğu için su içmeden yaşayamam 😀
Mlk84 Öncesinde de sonrasında da yapmadılar ama benim ameliyatım belli olduğu için geceden yeme içmeyi bırakmıştım. Ani olanlarda yapılıyor olabilir bilemiyorum
mmek_2014 Brbrrr sezeryanda alttan muayeneye gerek yok. Yapan varmı bilmiyorum ama ben 2 sezeryanda da alttan muayene olmadım.