sagsbry ay ölür mü yazalım SubhanaAllah. İnsanlar iyice nereye sataşacağını şaşırdı. Benim bir arkadaşımın arkadaşı 35 haftalık Doğum yaptı küveze bile girmedi ona kalırsa . Moral vermeye çalışıyoruz siz ne yapmaya çalışıyorsunuz ben anlamadım. Ona kalırsa bu bacının haftası benden iyi ben 34 haftadayım 2 den fazla açılmam var . Ne yapayım gene şükrediyorum bu haftayı gördüm diye teselli ediyorum kendimi . Ne yazayım bu bacıya gelişimi tamamlanmamıştır kesin küveze girer mi?