mlkkk Yeniglnnnnn hamilelikte herşeyi sürekli yaşayacaksınız diye bişey yok bi gün bi belirti verir iki gün sonra yok gibi olur sonuçta hamilelik hormonel bi olay tabii ki bi anınız bi anınınızı tutmaz kanama lekelenme olmadıkça bu kadar diken üstünde olmayın hepsi normal