-Ozlemcelik388 Aynen bende 32 haftalıkken ne güzel ishaldim 🙈🙈 33+6 haftaligim son 1 haftadır kabizim. Çok zorlanıyorum açıkçası bebeğe birşey olacak sanıyorum yarın kontrol var doktora soracam