Happy Mom Forum
Yükleniyor...
Bu site en iyi JavaScript etkinleştirilmiş modern bir tarayıcıda görüntülenir.
Bu sitenin tam sürümünü yüklemeye çalışırken bir şeyler ters gitti. Hatayı düzeltmek için bu sayfayı yenilemeyi deneyin.
Afyonkarahisar da Yaşayanlar
Reyooo
Afyonkarahisar Devlet hastanesinde doğum yapan var mı?
BurcuGztok
Reyooo
yapmadim ama 10 gunum kaldi :(
Gulferah
Reyooo
bende afyonkarahisardanim ama daha dogumuma cok var 😄
Reyooo
BurcuGztok
Rabbim bir avazda doğum yapmanı nasip etsin inşallah
Reyooo
Gulferah
benimde 53 gün kaldı inşallah ☺️
Gulferah
Reyooo
insallah sag salim sagliklica kucagina alirsin yavrunu 😊😍🙏
Reyooo
Gulferah
amin amin cümlemiz inşallah canım 😊