17+1 olduk bugün erkek bebege hamileyim. 2. Gebeliğim ama ben hala hissedemiyorum karnim büyümeye başladı kasinmaya basladi hatta.. ne zaman hissederim ki acaba? Birde gobek deligi ustune dogrumu cikiyo bu hafta yoksa hala asagilardami oluyor bilgisi olan yazabilir mi? Doktora gitmeme daha 3 hafta var 😊