Tok Günaydınnn ben 23,24 haftalarda muayenem vardı gittim enfeksiyonum vardı ona bakarken rahim ağzı kısalığımı gördü o zamanlar 17 mm di ben 1 hafta sonra kaşık ağrısıyla tekrar gittim 12 mm olmuş beni hemen yatırdılar 40 gün hastanede yattım ciğer geliştirici vs oldum progestan ve farklı ilaçlar kullandım 40 gün sonrasında rahim kısalığım 1 ay içerisinde 20 mm yi hiç geçmedi 15 20 arası oldu hep sonra taburcu oldum evdeyim sürekli yatıyorum sadece wc ye kalkıyorum 34 haftalığım bugün dün muayeneye gittim 20 mm olduğunu söyledi kan sulandırıcı ve progestan kullanıyorum yatıyorum hep Allah yardımcın olsun inşallah sağlıkla kucağına alırsın 😊