lila19 devlete mi gidiyorsun canım? Tek bi doktorla kalma. Dün sabah randevum vardı. Kalbi çok seyrek atıyor kesende hiç büyümemiş adetine göre dedi. Apar topar başka şehire özel kliniğe hittik. Oturduğum yerde (Kağızman) özel yok. Bizde Iğdır’a gittik. Doktora anlattım. 5+5iz. Doktor daha çok küçük olduğunu kalbinin bu yüzden seyrek attığını ve geç döllenme olmuş dedi. Adet tarihim 3 aralıktı 30 aralık olarak değiştirdi. 8 haftalığa kadar yolu var. Baktın duymadı başka bir doktora görün derim. Canını sıkma stres yapma.