Merhaba kızlar ilk oğlumda 36+6 da 2.800 doğum yaptım.. Tansiyonum 16 10 Du protein kaçağım A+++ idi….
Oğlum küvöze girmedi şuan 9 yaşında sağlıkla büyüdü şükür…
Gebelik zehirlenmesi bebeğe bişey yapmıyor. Annenin organları hamileliği kaldıramıyor… Tansiyonunuzu kontrol altında tutmak için hamileliğiniz in ilk başından beri tuzu kesip düzenli beslenmenin gerek 9 yıl önce saçma sapan sağlıklı beslendiğimi zannedip biraz abartmışım 24 kg aldım 1. 55 boyum kaldıramadı bünyem açıkçası bir gece de ayağım ödemden 42 numara oldu 36 giyerim normalde. Beni öyle gören Dr um beni apar topar doğuma aldı o da çok korkmuş. Sizlerden ricam tuzu 0 hale geritip herşeyi ölçülü yemeniz…. Dinlenin tansiyonunuzu çıkartmayın