Merhaba ben burdan doğum hikayeleri Yazanları ciddi ve severek takip ettiğim için bende yazmak istedim yararı olur umarım 🙏🏻
08.02.2021 pazartesi 37+4 tuvalete bi gittim kanamam var ama damla damla bir önceki cumartesi günü çatı muayenesi olmuştum ona bağladım ama değilmiş kanamadan sonra doktorumu aradım hemen gel dedi gittim nst de sancılar çıktı ama hissetmiyorum ve düzensiz dediler alttan muayene yaptılar 2.5 cm dediler 1 saat kadar nts ye devam edince benim ağrılar belden girmeye başladı ama adet ağrısı gibi doktorum geldi sancın var açılman az evine git kendiliğinden sancın gelsin 8″akşam 8 de gel dedi akşam 8 e kadar eve gittim duş yemek derken sancılar arttı ama dayanılmayacak değil hastaneye geldim 20.00 den neredeyse 21.30 a Kadar normal doğum İçin uğraştılar ama sancılarım geldiğinde kalp atışı yavaşlıyor diye takibini sağladıktan sonra 22.10 da sezaryene aldılar yarım baydılar 22.30 da oğlum kucağındaydı Allah’a şükür. şuan hastanedeyim doğum yapalı 8 saat oldu neredeyse hiç acımıyor zor değil diyemeyeceğim. Hem alttan muayenelerde. Hem sancılarımda hemde amaliyattan sonra ki ağrılarım acı verdi ama dayanılmayacak değil şimdi karnımda aşırı bir ağrı var ama kolay değil amaliyattan çıktım kızlar size tavsiyem her bünye farklı beklentilerinizi hep üstte tutun ki o an şok olmayın her doğum farklı bir hikaye allahım hepinizi sağ Salim kurtarsın 🙏🏻🥰