busratunk2 Daha da çok var 🙈 5 gün oldu henüz. 1 ay a birşeyim kalmaz inşallah. Bebeğimi kucaklayanıyorum inan ki kalkıp, düşürecek gibi oluyorum ağrıyor her yerim. Çok özlem duyuyorum miniğime, şuan bir de yoğun bakımda sarılıktan ötürü 😔 o kadar çok özledim ki 😣😣