Merhaba hanımlar ben de doğurdum 6 Şubat cumartesi saat 7 civarı falan annemlerde eve gelirken karnıma iki kere iğne batar gibi oldu önemsemedim eve girdim hafif hafif sancılarım vardı tam uyicaktim ki iç camasirima bişi gelmişti sümüksü bisiydi rengi de hafif kahve rengiydi hemen anladım içime doğdu sonra gece bı kere daha lavaboya kalktım gene gelmişti sümüksü akinti ama bu defa beyadi sonra 20 dk bı sancim oluyordu 10 saniye sürüyodu gidiyordu bu sabaha kadar böyleydi öyle arası falan dk süresi 10. İle 8 arasına düştü 10 dk bir 8 dk bı geliyordu a artık böyle şiddetli bı şekilde geliyordu el ayağım boşalıyordu bu akşama doğru daha bı şiddetleniyordu artık aradaki fark 5 felan düşmüştü ve artık acıya dayanmıyordum sonra hastaneye gittim bana 2 cm açıklık var yarısını yapıyorum dedi beni hemen nst ye bağladılar kan aldılar idarar aldılar nst den açtılar ultrasyonda aldılar sonra ordan 10 dk sonra beni doğuma aldılar doğ masasına uzatildim nst bağlandı sancılar bı çoğalmış bı çoğalmış anlatamam ben doğuma girerken saat 9 du saat 12 ye kadar sancı çektim saat 1 e yarım saat kala doğurdum ben tuvaletin geliyo sanıyordum ama meyer bizim cennetimizmis o an çok acıdı çünkü doktor elini vajinama koyup açıyordu başı gelsin diye doktor bana saçlarını gördüm ıkın deyince kuvettli bı şekilde 3 kere ikindim tuvalet yapar gibi bı baktım bebek gelmiş sonra beni dikmeye başladılar diktiler odama aldılar o an annme ve eşimde doğum kapısında bekliyordu onalari görünce duygulandim odamıza geçtik yatağa yattım ama dikislerim beni çok zorladı ki hala da öyle bakalım iyileşmeyi ve sizin dularinizi bekliyoruz vakti olan Ayetel Kürsi oluşun Allah rızası için bı an önce iyileseyim 💙 rabbim sizlere yaridk etsin hiç krokmayin o kadar da zor değil sancılar tek zorluyor o kadar zaten o an rah açılınca mideniz bulanıyor kusuyorsunuz rahim daha çok açılıyor sadece yapmanız gereken sancı geldiği an ilinmak iannin gelmesi 1 dk bile sürmüyor yeminle rabbim yardımcınız olsun 🥰