Kızlar kış falan kalmadı doğumum mart başı gibi görünüyor 40ım çıkana kadar nisan ortası geliyor zaten sorum şu dışarda giyilen yün gibi yada şu astronot tulumlar var ya ondan almaya gerek var mı sizce küçük alsam en fazla bir ay giyer o da hastaneye gidip gelirken büyük alsam önümüz yaz zaten siz o süreçte hastaneye sağlıkocağına vs giderken dışarda nasıl giydirmeyi düşünüyorsunuz 0_3ay alsam bile mayıs hazirana denk gelir giyilmez yani