tulay_asya67 Arkadaşım sizinle ayni haftada bire-bir aynı şeyleri yazdı dün bana sanki o yazmış buraya dedim biran🤷🏻♀️ 2. Gebeliği onun da inanamıyor bu kadar kötü olduğuna ilkinde böyle değildim dedi. Endişe etmeyin her gebelik farklıdır, her bebek de farklıdır 👍🏻ben buna inandım gelip geçer hepsi çoğu gitmiş azı kalmış, önemli olan sağlıkla gelmesi 💕👼🏻